Drugi upravo čitaju

Mostarac Sanjin Hasanović pobjednik 2.memorijalnog turnira u tavli “Kadrija Delalić”

Pobjednik 2.memorijalnog turnira u tavli „Kadrija Delalić" je Mostarac...

Udruženje antifašista Konjic 3. marta organizuje obilazak spomen-obilježja

Udruženje antifašista Konjic 41-45 i 92-95 povodom 3. marta,...

Igman pobijedio Široki Brijeg rezultatom 1:0

FK Igman je danas u okviru 21.kola WWin lige...

U Konjicu počeo 2.memorijalni turnir u tavli “Kadrija Delalić”

Danas je u Konjicu počeo 2.memorijalni turnir u tavli...

BalCannes srebro zlatnog sjaja za Wiener osiguranje i MITA Group

Već deset godina BalCannes, najveće regionalno takmičenje kreativnosti, radi na ujedinjavanju tržišta regiona, a najkreativnije agencije iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore šalju najbolje primjere kampanja kako bi ih ocijenili vodeći stručnjaci reklamne industrije, medija i oglašivača.

Ove godine je zabilježen rekordan broj prijava, a MITA Group i Wiener osiguranje VIG finalisti i dobitnici nagrade u komercijalnom segmentu i najtežoj kategoriji BalCannesa – srebro u oblasti korporativnih komunikacija za kampanju koja je pratila sponzorstvo Sarajevo Film Festivala.

„Regionalno srebro ima zlatni sjaj u Bosni i Hercegovini jer znamo da nijedna druga komercijalna kampanja iz naše zemlje nije prošla u finale BalCannesa iako je dosta kampanja s visokim budžetima realizirano prošle godine u Bosni i Hercegovini. Nastavljamo komunicirati kreativno, jer veliki su i veoma važni uspjesi koje smo za kratko vrijeme postigli kampanjama „Šta ako?“ i „Jesi siguran“: regionalna nagrada za kreativnost (BalCannes), značajan rast prodaje kao i dosega na društvenim mrežama za čak 9 puta i angažmana za 12 puta. Ponosni smo na činjenicu da Wiener inovira i pomjera granice u komunikaciji, te je to smjer kojim ćemo nastaviti da predstavljamo osiguravajuću branšu na drugačiji i neočekivan način“ – izjavio je Borislav Doder, predsjednik Uprave Wiener osiguranja VIG nakon osvajanja nagrade.

Korporativne komunikacije su najteži dio oglašavanja, a korporativne i imidž kampanje ispit zrelosti reklamnih agencija. Nema puno prostora za eksperimente i ludu kreativnost kao što je to slučaj sa produkt, CSR, kulturom ili digitalnim kampanjama. Jer, sve treba prilagoditi standardima, voditi računa o pravilima, imidžu i dugoročnoj strategiji koja treba kreirati i održavati sliku o brendu u glavama klijenata.

Ejub Kučuk, direktor kreativne agencije MITA Group povodom ovog uspjeha izjavio je: „Mala država, nedovoljno razvijeno tržište i minimalan budžet kojim smo raspolagali samo su nam dali krila da pokažemo kreativnost i da ideje, a ne novac, pokreću svijet. Hvala Wiener osiguranju VIG na povjerenju i ohrabrivanju da kampanjama pomjerimo granice kreativnosti. I posebno hvala timu koji je radio na ovom projektu. Najbolji ste na svijetu, vjerujemo da su pred nama još bolje kampanje i još veće nagrade.“

Ove godine na BalCannesu, najboljih 25 projekata regije odabrao je najveći žiri do sada, a kojeg je činilo čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku.

(Zabranjeno je preuzimanje sadržaja, vijesti, videa ili fotografija bez navođenja izvora Radio Konjic i radiokonjic.ba, bez zatražene i odobrene dozvole za preuzimanje.
Vlasnik objavljenih materijala na portalu radiokonjic.ba je RTV Konjic dd, i portal radiokonjic.ba, osim ako nije navedeno drugačije.
Ukoliko dobijete odobrenje za preuzimanje, obavezni ste podijeliti izvorni link na informaciju koju preuzimate, tj.link na portal radiokonjic.ba)

Za preuzimanje informacija možete nas kontaktirati putem:

rtvka@bih.net.ba
+387 36 726 267

Možda vas zanima