Problem pri korištenju usluga Željeznice FBiH ponekad predstavljaju veće gužve koje onemogućavaju izlazak putnika na vrijeme i željenoj stanici. Kako bi se izbjegli ovakvi i slični problemi pri korištenju usluga “Željeznice FBiH” putnici i uposlenici moraju se pridržavati jasno definisanih pravila.
“U željezničkoj terminologiji postoje željeznički propisi gdje su navedene obaveze putnika i konduktera. Kondukter je dužan prije dolaska na stanicu obavijestiti da se dolazi na stanicu Konjic, a putnik je dužan da se pripremi blagovremeno i da dođe do vrata koja će biti otvorena. Razumijem da među putnicima ima starijih, djece i nemoćnih kojima je potrebna pomoć, a dužnost konduktera je da im pomogne. Kada bi se čekalo na svim stanicama došlo bi do bespotrebnog kašnjenja vozova” – kazao je za radiokonjic.ba Nijaz Masleša, šef Željezničke stanice Konjic.
“Mašinovođa ne može pokrenuti voz bez otpravnika. On ne odlučuje o polasku, njemu se naredi i ne može to samoinicijativno uraditi. U krivinama, pogotovo na stanici Konjic, mašinovođa ne vidi pola putnika i vagona iza. Po završetku izlaska i ulaska putnika kondukter opravniku daje znak za polazak” – dodao je Masleša.
Preporučuje svim građanima Konjica da isključivo koriste podvožnjak, a prelazak preko kolosijeka je opasan i zabranjen.
radiokonjic.ba
Foto: Željeznice FBiH
06.01.2022.

(Zabranjeno je preuzimanje sadržaja, vijesti, videa ili fotografija bez navođenja izvora Radio Konjic i radiokonjic.ba. Vlasnik objavljenih materijala na portalu radiokonjic.ba je RTV Konjic dd, i portal radiokonjic.ba, osim ako nije navedeno drugačije. Obavezni ste podijeliti izvorni link na informaciju koju preuzimate, tj.link na portal radiokonjic.ba)
Za preuzimanje informacija možete nas kontaktirati i putem:
[email protected]
+387 36 726 267