back to top

Hutovo blato: Mediji kao ključni partneri u brendiranju turističke destinacije

U jedinstvenom ambijentu Parka prirode Hutovo blato danas je održana konferencija “Mediji i turizam” na temu “Uloga medija u brendiranju turističke destinacije”. Događaj je organizovala Federalna novinska agencija FENA u saradnji sa Turističkom zajednicom Hercegovačko-neretvanskog kantona.

Cilj konferencije bio je uspostavljanje dijaloga između medijskih profesionalaca, turističkih zaposlenika i institucija o ključnoj ulozi medija u oblikovanju i promociji turističkog identiteta Bosne i Hercegovine.

V.d. direktora Turističke zajednice HNK, Anđelko Maslać, istaknuo je da mediji predstavljaju ključnog partnera turističkog sektora. Kako je naglasio, mediji su neophodni za prenošenje autentičnih priča i uspješno brendiranje turističkih destinacija.

Andjelko maslac

“Izuzetna nam je čast i zadovoljstvo da s kolegama iz Federalne novinske agencije učestvujemo u drugoj po redu konferenciji s naslovom ‘Uloga medija u brandiranju turističke destinacije’,” rekao je Maslać, dodavši: “Lično smatram da su mediji ključan partner turizma jer pomažu na pravi način prenijeti one priče iz svake lokalne sredine i pomažu brendiranju te destinacije.”

Maslać je naglasio i važnost kontinuiteta saradnje. “Mi u Turističkoj zajednici imamo dosta dobar odnos i sa medijima i iz toga razloga već drugu godinu zaredom radimo na ovim konferencijama koje će nadamo se preći u tradiciju.”

V.d. direktora Turističke zajednice HNK izrazio je nadu da će konferencija rezultirati konkretnim zaključcima koji će doprinijeti boljem pozicioniranju regije.

“Nadam se da će sami mediji i turističke zajednice kroz ovu konferenciju doći do onih pravih ključnih rješenja i zaključaka koje ćemo prezentirati našoj javnosti, kako bi Turistička zajednica u budućnosti mogla prezentirati sve svoje posebnosti,” poručio je Maslać.

Krajnji cilj je, ističe Maslać, osigurati da se glas o turističkim destinacijama u HNK-u čuje na globalnom nivou. “Da to ne ostane samo na riječima, da krenemo u pravom smjeru i da u konačnici dobijemo puni kapacitet da se za sve naše destinacije unutar Hercegovačko-neretvanskog kantona čuje ne samo u BiH nego u cijelom svijetu.”

Konferencija je okupila brojne stručnjake i aktere iz turističkog i medijskog sektora, s ciljem jačanja saradnje i promocije održivog razvoja turizma u regiji.

radiokonjic.ba/Fena

23.10.2025.

Teme

 U Titovom bunkeru otvorena izložba „Shelter“

Danas je u Titovom bunkeru otvorena izložba „Shelter“ (Sklonište)...

Vlada FBiH donijela Odluku: Ograničena cijena peleta u Federaciji BiH

Vlada Federacije Bosne i Hercegovine je danas na telefonskoj...

Faris Macić iz Konjica: Trud, talenat i uspjeh u futsalu

Sedamnaestogodišnji Faris Macić iz Konjica, ostvario je zapažen sportski...

Konjic stari – sve manje djece, sve više starijih stanovnika

2024.godina: rođeno 157 beba, a preminulo 227 sugrađana. Tek...

UŽ Nera: Ekonomsko i psihološko osnaživanje žena kroz kurs šivenja u Konjicu

„UŽ NERA“ kroz kurs šivenja provodi Projekat ekonomskog osnaživanja...

Visit Konjic pokrenuo Avanturistički kamp: Mališani uče penjanje i osvajaju prirodu

Agencija Visit Konjic pokrenula je prvu generaciju Avanturističkog Outdoor...

Povezani članci