Na Novom mostu u Konjicu jutros su izvedeni radovi na frezanju i kako navodi Samir Klino, šef održavanja magistralnih puteva u firmi Sarajevo putevi, nuliranju kolovoza, kako bi se sanirale izražene neravnine koje su ugrožavale sigurnost učesnika u saobraćaju. Radove je izvodilo preduzeće Sarajevo-putevi.
“S obzirom na to da je turistička sezona završena, iskoristili smo priliku da poravnamo kolovoz i time obezbijedimo sigurniji prolaz, barem privremeno, dok se ne pristupi trajnijem rješenju” – naveo je Klino.
Prema njegovim riječima, radovi su trajali oko 1:45 sati, uključujući i frezanje i uklanjanje viška materijala.
“Naša služba je zadužena za održavanje magistralne ceste do Konjica, pa ovaj dio mosta spada u našu nadležnost. Prije godinu dana smo radili završni sloj asfalta, ali zbog velike frekvencije saobraćaja, visokih temperatura i teških teretnih vozila, dolazi do izgurivanja asfalta, posebno tamo gdje gume vozila češće prolaze”- pobjasnio je Klino.
Dodao je i da su učesnici u saobraćaju prijavljivali probleme, te da je neravnina na mostu predstavljala dodatnu opasnost i za pješake.

“Kada padne kiša, voda se zadržava i dolazi do prskanja pješaka koji koriste stazu. Postoji trajno rješenje, ali bi to, prema mome mišljenju, podrazumijevalo podizanje kompletnog asfaltog sloja, dodatno betoniranje, izolaciju, pa eventualno postavljanje dva sloja asfalta. Ovaj trenutni sloj, koji se koristi na mostovima, očigledno nije dovoljan za toliki teret i intenzitet saobraćaja”- istaknuo je Klino.
Naglašava da se dodatni problem javlja zbog kočenja vozila i konstantnog pritiska na istim dijelovima, što uzrokuje dalju deformaciju kolovoza, a kada je riječ o daljim aktivnostima, u planu su manji radovi na nekoliko lokacija u okolini.
“Fokus nam je sada na mostovima u pravcu Bradine i Ivan Sedla, gdje je također došlo do izgurivanja asfalta usljed tereta. Planiramo da i tamo saniramo kolovoz kako ne bi došlo do oštećenja vozila” – kazao je Klino.
Dodaje da zadržavanja u saobraćaju neće biti dugotrajna.
“Danas planiramo radove na još dvije lokacije na Bradini, a ako nas vrijeme posluži, sutra bi mogli raditi i manje asfaltiranje u Podrašcu i prema Ivan Sedlu. Ništa od toga ne bi trebalo da traje danima niti da značajno zadrži saobraćaj”- pojasnio je.
Regulisanje saobraćaja na lokacijama radova vrši se ručno.
“Pratimo gdje se stvaraju gužve i puštamo kolone u skladu s tim, tako da vozila iz pravca gdje se stvara veća kolona imaju prednost kako bi se rasteretio put”- zaključuje Klino.
radiokonjic.ba
06.10.2025.



