Košarka Crvena zvezda se danas na zvaničnom sajtu pohvalila još jednom nagradom Evrolige.
Naime, Zvezdin marketinški servis dobio je bronzanu nagradu za najbolju marketinšku i poslovnu strategiju za projekat „Rastimo zajedno“.
Ove godine zlatni pehar za najbolji marketing pripao je Efesu, a srebrni litvanskom Žalgirisu.
Ovom prilikom crveno-beli tim saopštio je sledeće:
– Veliki rad, trud i konstantan napredak ponovo je prepoznala Evroliga kada je KK Crvena zvezda u pitanju.
Ovo je već četvrto visoko priznanje ove vrste u posljednjih 6 godina za naš klub, a treće po redu u veoma jakoj i ozbiljnoj konkurenciji najboljih evropskih ekipa.
Po tradiciji, KK Crvena zvezda mts ušao je u finale ove selekcije, pošto su očekivanja sada velika, a lestvica isto tako visoko postavljena, po uloženom trudu i vremenu možemo reći da smo očekivali uspeh..
Koliko je ovakav rad i napredak kluba prepoznat na ovom polju najbolje govori podatak da su samo tri kluba konstantno u vrhu – Anadolu EFES, Žalgiris i Crvena zvezda.
S ciljem izgradnje mlade baze navijača, projekt se fokusirao na edukaciju navijača o povijesti kluba kroz ekskluzivno kreirani digitalni sadržaj kratkog formata. U danima utakmica, Zvezda je pokrenula ‘Junior Tribune’, u saradnji sa klupskim partnerom IDEA-om na unapređenju ovog prostora za mlade navijače, dajući im posebnu pažnju i vodeći računa da nikada ne odu sa stadiona praznih ruku. Klub je organizovao i nekoliko grupnih poseta, gde su deca iz svih delova Srbije bila pozivana na utakmice, gde su mogla da uživaju u aktivnostima kao što su 3D projekcija i mapiranje terena, muzički kutak, DJ nastup, robotski šou, izazovi veština, partner za aktivaciju. Za najmlađe se organizuju i razni događaji, uključujući e-sport turnire, ANGT turnir za mlade Košarkaše, One Team aktivnosti i sportske konferencije za studente i zainteresovane za rad u sportu – stoji u obrazloženju nagrade. koju je direktoru marketinga kluba Janku Stankoviću uručio predstavnik Evrolige.
Predstavnici KK Crvena zvezda mts borave u Barseloni, gde već drugi dan učestvuju u svim aktivnostima koje svake godine služe za ‘uvođenje’ svih klubova u novu takmičarsku sezonu, u kojoj će KK Crvena zvezda biti jedan učesnika. nalazi se na web stranici.
Ponovo veliko priznanje za KK Crvena zvezda @Euroleague . U izboru za najbolju marketinšku i poslovnu strategiju za sezonu 2021/22, KK Crvena zvezda mts ponovo je osvojio treće mesto u konkurenciji svih timova Evrolige i Evrokupa! #kkczhttps://t.co/aWfQW1lcUU
— KK Crvena zvezda mts (@kkcrvenazvezda) 5. jula 2022